Damladan Ummana M.M.G.Ş.: Bir Varmış Bir Yokmuşum

25 Ekim 2015 Pazar

Bir Varmış Bir Yokmuşum

https://youtu.be/CyxtmPICcyY

Biliyorum dedim, bildim sandım,
Öğrendim ki hiç bir şey bilmezmişim,
Bildiklerim, ummanda damlaymış meğer
Daha çok öğrendikçe, anladım,

Aradım da, buldum sandım,
Yeni hiç bir şey bulamamışım,
Yaşadıkça anladım, kaybettiklerimmiş meğer
Yolda, bulduğumu sandıklarım,

Hamdım, piştim, oldum sandım,
Meğer daha çok, yolum varmış,
Yürüdüğüm yoldan, dönüş olmazmış,
Dönüp arkama, baktığımda anladım,

Yoktan gelmiş, var oldum sanmıştım,
Meğer vardan gelmiş, yok olmuşum,
Ne isem oymuşum, yokluğa doğmuşum,
Asıl varlığaymış, yürünecek yolum,

Gün gelmiş, ölmüşüm, yok olmuşum,
Varlığın içine, yeniden doğmuşum,
Meğer bir varmış, bir yokmuşum,
Sonunda, gökten üç elmanın düştüğü,
Yaşanmış, eski bir masal, olmuşum,
Mustafa Murat Güngör

22.07.2013

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder